Reparaties van computerapparatuur
Verwijderen van virussen en spyware
Gegevensherstel en back-ups
VOIP-telefonie
ASM-IT
IT services
Onder ASM IT Services vallen alle diensten en producten die niet direct in relatie staan tot internet. Denk bijvoorbeeld aan hardware, software, systeembeheer, netwerkbeheer en VOIP-telefonie.
Onder hardware verstaan we alles wat op ict-gebied tastbaar is: een server, een muis, een laptop, een tft-scherm. ASM-IT kan u op dit gebied alle grote merken leveren. Tevens hebben we een kwalitatief zeer goed huismerk dat we u tegen scherpe prijzen kunnen aanbieden.
Software is eigenlijk het tegenovergestelde van hardware: het is niet tastbaar. Programma’s op uw computer of server kortom die er voor zorgen dat u de dingen kunt doen die u wilt of moet doen. Op dit gebied is de markt eigenlijk onverzadigbaar. ASM-IT kan met u tal van mogelijkheden bespreken. We schrijven zelf software en leveren het uiteraard ook.
Veel bedrijven zouden graag een systeembeheerder in dienst hebben die ervoor zorgt dat systemen blijven werken en die storingen snel verhelpt. Niet voor alle ondernemingen is systeem- en netwerkbeheer echter haalbaar. Bedrijven die bijvoorbeeld vier uur per week een beheerder nodig hebben, lopen er regelmatig tegenaan dat ze die niet doeltreffend in dienst kunnen nemen. ASM-IT maakt een passend arrangement en neemt u daarmee deze zorgen uit handen.
Bij Voice over IP, ofwel VoIP, wordt het internet of een ander IP-netwerk gebruikt om spraak te transporteren. Hierdoor wordt telefonie mogelijk op datanetwerken en ontstaat de mogelijkheid om de voorheen traditioneel gescheiden werelden van spraak en data samen te voegen. Hierdoor is nog maar één infrastructuur nodig en kunnen bovendien
nieuwe producten en diensten worden ontwikkeld. Het werken met op VoIP gebaseerde telefooncentrales is binnen bedrijven inmiddels gemeengoed. De mogelijkheden zijn bijna eindeloos. Zo kunt u bijvoorbeeld thuis middels een internetverbinding bellen via uw kantoor. U kunt op meerdere locaties vanaf een centraal nummer bellen, en u belt onderling altijd intern. Dit brengt kostentechnisch dus ook voordelen met zich mee.